från andra sidan,

Nyss sett en rysare, från andra sidan heter den. Helt okej film, de kunde ha gjort vissa saker annorlunda och bättre. Men jag gillar sista scenen. Det var fint.

Snart kommer Bettan förbi och vi ska in på träningen. Jag ska få några papper av Tommy och sen prata med Grön, planera lite träning och så.
Efter träningen ska jag och Bettan  träffa Angelica, Jennie och Camilla för en filmkväll typ.

Idag har jag också varit på stan. Idag köpte jag endast en regnjacka på rean för hundra kronor, det var de värt tycker jag.
Har även hunnit träffa Sara idag också och henne har jag saknat och snart drar hon till norge.
Det är bara jag som stannar i övik känns det som, alla drar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0