find your happy place,

Adam Sandler. En av de bästa manliga skådespelarna på denna planet. Bara ikväll så visas två filmer
av/med honom på tv. Riktigt grym snubbe, måste nog samla på mig alla filmer med honom.
Har ju en början iaf.

Ikväll var det träning och jag var riktigt värdelös, fan vad jag hatar det.  Jag skulle behöva en psykolog jag kunde prata Innebandy med, man spelar så fruktansvärt mycket bättre då.

Annars är jag mest less på livet. Riktigt less dessutom.
En sak som det kan bero på är Hemtjänsten som jag har tre dagar kvar på.
Men sen är helvetet slut och jag ska gå och le åt varenda jävel jag möter på.
Måste belöna mig på något sätt på Söndakväll lr Måndag också. Vet dock inte hur än.
Förslag?



           not so hot.



------------


Gud vad jag längtar efter alla i min stora familj.
Tur Pappa kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Mor

Fan vad vad arg du ser ut i ögonen :) Den målvakten törs ingen möta.

Kom i håg, tänk pengar när dt tar emot på jobbet, ledig tid inga pengar jobba pengar.

Puss dottern löv ya

2008-08-08 @ 10:03:16
URL: http://alienor.bloggsida.se/
Postat av: babuschkan

smask smask smaaaaaaask

2008-08-09 @ 12:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0