Diana Krall

Kanske dags att uppdatera lite om vad som har hänt.

Har då haft familjen Persson på besök i helgen. Har varit riktigt trevligt och mysigt, även fast Johan och Lina haft sina sura stunder som varit jobbiga. Men vi har ätit god mat och haft det bra. Pappa och Karina kom med typ en bokhylla men de glömde hyllorna, så jag har en hylla här hemma nu med endast en hylla.
Det ser okej ut, men jag längtar efter hyllorna.

Igår hade Schweix (Vio) fest, det var mysigt. Fin lägenhet hade hon. Jag kikade förbi på förfesten men något mer än så orkade jag inte. Nu vill jag bara vara frisk och bli träänad.
Idag åkte la familia hem och herrarna har haft match, har även hunnit med en fika på UH med några lagkamrater och bladning.
Lina. W.  har även skickat några härliga sms som fått upp humöret mitt, längtar tills imorgon då jag får höra skvaller irl.

Har även upptäckt lite ny good music med sångare Diana Krall. Fint.

Dessvärre har Jennie åkt till Linköping denna helg, men som tur är verkar hon trivs. Första skoldagen imorgon, blir spännande att höra hur den var.

Ikväll kommer sara förbi, jag tror det är nu t.o.m

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0