det är inte sant.

Fan vad less jag blir, så fort jag bestämmer mig för att vara ute och springa så jävlas vädret med mig.
Idag skulle jag och Lina ut och springa femman men det SPÖREGNAR här och har gjort det hela morgonen.
Dessutom tänkte jag gymma idag men då hade tränarna bestämt igår att explon flyttades till idag och att gymma och köra explo samma dag är inte bra.
Så gymmningen får bli imorgon istället, jag kanske hinner att löpa då också..

Har inte gjort så mycket idag och det kommer nog fortsätta så..
Ikväll är det iaf träning, hoppas på en bra sådan!

Längtar till imorn, först UH-frukosthäng med pullorna sen va med söder ett tag och leta böcker och sedan träna lite och tillsist umeå med några innebandyfolk.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får styra upp ikväll på träningen och höra vilka som ska med imorgon och så. För jag kommer nog inte dit. Jag har i alla fall en bil som det bara är jag i än så länge :)

2008-08-28 @ 13:09:57
URL: http://femteifemte.blogg.se/
Postat av: Elin

Du kan hänga med ändå och börja lyssna på dom nu :) du har ett tag på dig att lära dig tycka om dom ;)

2008-08-28 @ 13:11:15
Postat av: kissekatta

ehm.. vad är explo? :P

2008-08-28 @ 23:04:34
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0