att tala länge,

Ibland kan jag och morsan sitta i telefon hur länge som helst. Som idag belv det ungefär 1,5 timme.
Inte dåligt, vad vi pratade om har jag egentligen ingen aning om.
Har även ställt mig i bostadskö i Östersund idag, vem vet. Någon dag kanske jag flyttar hem.
Inte inom de senaste åren, men jag har iaf större chans att få en bättre lägenhet då.

Idag har jag varit helt slut i kroppen, tycker inte om när jag är såhär.
Jag hoppas på en bättre vecka nästa vecka så jag kan börja träna lite mer.
Orkade inte ens ut och gå idag. Träningsvärk all over.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-08 @ 14:16:35
Postat av: Mor

undras varför jag inte hinner uppdatera bloggen. Se ditt inlägg:)

2008-08-09 @ 02:06:31
Postat av: babuschkan

haha ja om sisådär sju år;)

2008-08-09 @ 12:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0