wish i had an angel,

Idag för två år sedan hände det.
Morbror tog livet av sig.  Allt har gått så fort. Det är redan två år, jag kan inte fatta det.
Spelar en av låtarna nu som jag förknippar honom med; Nightwish - Wish i had an angel.
Spelar denna låt innan varje match, på nåt sätt så ger den mig något.
Tyvärr kan jag inte besöka hans grav idag och inte på väldigt länge heller.
 
Jag saknar dig
.

image21


Roberth Hemmingsson ? 2006-04-28

Carry on dear old friend
our love will never end
Carry on and you will see
there is no misery
Carry on you´ll see the light
you star is shining bright
Carry on dear old friend
this is not the end
Carry on

Kommentarer
Postat av: A

Usch, jag blir gråtfärdig och vill ge dig en kram (:

2008-04-28 @ 22:57:04
Postat av: kissekatta

fan va tiden går snabbt.. sjukt!

2008-04-28 @ 23:10:21
URL: http://lillthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0