solnedgång,

var ett tag sen man skrev här nu, och vem har man och tacka det för?  Jo.. blogg.se
är iaf hemma i övik nu igen och har varit det sen lördags.. trevligt trevligt
tråkigt nog är min granne borta så jag får vara alldeles själv, även fast jag inte skulle hunnit vare me henne
något eftersom mina dagar är sjukt långa denna vecka och jag har rätt många böcker att läsa.

Såg iaf en skitbra film idag på skolan,   Al Gore - En obekväm sanning.
och det var verkligen obekvämt, fick se hur den globala uppvärmningen förstör jorden helt och hållet och att bara inom 50 år så kommer mycket vara förändrat.
det tinar snabbt kan jag säga
största boven i dramat är (som vanligt?) usa.
se filmen, så förstår ni vad jag menar..

näe, har inte tid att sitta här mer. ut och promenara nu i solnedgången, sedan läsa rapport, skriva ut tusen grejer, plugga, och mycket mycket mer.

Kommentarer
Postat av: kissekatta

ja, vi såg den på skolan också i våras..
sjukt jävla bra film. man får som en rejäl tankeställare.. men synd nog blir man för bekväm igen i samhället utan att ha ändrat på något..

2008-04-02 @ 14:31:05
URL: http://lillthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0