she hit the floor,

igår var det lagavslutning och lagfest. Det var riktigt roligt, var i lag silver och tog hem den sköna segern i Jeopardy! Fick även en mycket fint självporträtt som en 6-åring ritat, haha.. var fan det sämsta jag sett. Men roligt var det.
Sedan åkte vi ner på Harrys och i kön stog Frida Eriksson, det hade man inte förväntat sig. På harrys var det väldigt lite folk, sen efter tolv så började det droppa in flera och det blev helt plötsligt roligt!
Ute på dansgolvet träffade jag helt plötsligt på Jennie, då blev kvällen ännu roligare.
Fick även se min "snygg-erik" på dansgolvet och det gjorde kvällen för mig ;)

senare idag ska jag och Jennie iväg till Födelsedagsbarnet Angelica och gratta henne lite!
Grattis pullan på 20-års dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0