polly

FY HELVETES SKIT VAD DEN HÄR KURSEN SUGER.
Men det är bara att le och fortsätta med skiten.

Har iaf gjort Jennie avundsjuk idag genom att säga att jag ätit en falafel för endast trttiofem riksdaler!
mycket uppskattat (förutom att idioterna inte fatta att jag inte ville ha rhode island sås på men hällde på ändå!!)

Ska snart ut och springa med nordin.  det kommer gå tungt.
gud vad jag längtar.  nej.

Jag längtar till Fredag och klockan slagit 17.05.  Annars kommer hela veckan suga typ.
och det är för att vi ska ha en redovisning på 75min på fredag..   döda mig..

Kommentarer
Postat av: porris

haha du är ju kul:p fan vad duktigt å springa också! don´t be sad baby.

2008-04-22 @ 21:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0