"jag ska bo i en hydda och äta färdigtuggad mat"

Det sköna citatet slank ur Jennies mun när jag sa att hon var tvungen att skaffa resedagbok när hon ska till Africa och hon påminde mig om att hon nog inte skulle ha något internet..  dooh.
Idag så kom Jennie hem och det gjorde mig mycket glad! Har saknat henne väldigt mycket.
Det första hon gjorde var att prata som aldrig förr, det har inte slutat än heller,  även fast hon har frysta bär i hela munnen!

Annars så har jag varit på skolan idag och haft en väldigt intressant lektion angående olika kulturer och hur man blir bemött och reagerar i olika kulturer. Blev lite småteater kan man säga.
Imorgon är det lördag och då är det lagavslutning och lagfest. Sen blir det harrys och ja hoppas verkligen att mina pullor tar sig dit.

btw; jag hatar fortfarande mina förra lärare, och alla andra i klassen gör det också!

---

ÅH! kom på en grej, haha.. jennie ska bo typ i en ladugård i ett rum.. och det bästa av allt, det är att det kommer vara en skola med utvecklingsstörda där och jennie kommer att behöva äta lunch med dem!
mohahahahaahahaha!

..och sen så skrev jag inget om angelicas 20-års kalas tidigare.  kaaaaaaaaaaaanske för att hon ställde in hela skiten!
men då säger hon "men det blir ju hos jennie"  ..mm, jättekul. fest i en trång liten alkislägga där inte ens hennes pappa vill gå in för att det är så äckligt där.
nä, skämt å sido.  Det är lagavslutning och jag tror jag får det roligare där än i en liten jävla kollektivlägga där 10st ska festa för att angelica inte orkar leta efter lokaler ordentligt ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica Ödling

FUCK YOU !
Du hade inte dykt upp iallafall eftersom du är så jävla kåt på dina innebandybrudar.
Här går man och möter dig på TORGET med en näve fula BALLONGER när du fyller 20, vad får man för det ? Inte ens en loska i ansiktet. Just snygg kompis, verkligen.

( och du, tracka inte ner på jennies lägga, du ha en likadan fast stökigare! )

Men, du kan ju minnas tillbaka på det här när dina innebandykompisar har flyttat, camilla är i australien, jennie i afrika och jag.. tja, jag har väl nått bättre för mig än att stå och kasta ihåliga bollar på dig. . .

bara en tanke. .

2008-04-11 @ 23:10:06
Postat av: kissekatta

hahahahahahaha mkt roande. ^^

2008-04-13 @ 00:17:17
URL: http://lillthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0