Ingen kommer undan (inte ens i Sverige)

Ledig idag från skolan och det är så skönt.  Tog en sovmorgon till nio och sen läste jag ett kapitel ur miljödidaktik, inte så himla spännande men bra att jag gjorde det iaf. plugg, plugg, plugg.
Ska alldeles strax ner på stan med Isabell och Camilla och jag hoppas verkligen att jag hittar något att ha på lördag, annars blir jag less. Ska jag vara ärligt så tror jag att jag inte kommer att hitta något.
Snön är kvar också, som det känns kommer den nog vara det ett tag nu.
Ikväll så ska Maja klippa mig och sen blir det innebandyträning. Sjukt längesen nu för mig.
Har iallafall skrivit på för ÖIB nu och det känns bra.
nu ska jag kila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0