i am a passanger

är nu tillbaka från helgen i östersund.
Det har varit grymt roligt!
åkte från övik strax innan fem i fredags, stannade i sollefteå för att käka lite middag.
sedan fortsatte färden mot östersund.  Kom hem till mamma runt halv nio ungefär.
Där blev det lite kvällsfika och skitsnack.
Sov värdelöst hela natten, först på en madrass med malin som det var hål i så då vid tre snåret så hoppade malin upp i soffan som fanns och jag låg kvar. Låg och funderade ut en plan och tillslut så blev det att gå ut i tv-rummet och lägga sig på puffsäcken på golvet.
Vaknade typ varje timme, så var lite trött ett tag på lördan.
Efter vi gjort oss i ordning tog vi bilen till vandrarhemmet och gick ner på stan.
vandrarhemmet var grymt som fan! En hel fet övervåning för oss själva med kök å tv-rum å dusch å allt. + frukost för bara 200kr.
Tog en liten powernap och sen började vi dricka kring fem. Spelade en massa musik och sen efter tio kom Bror förbi med några vänner och angelica och jennie gick igång på brorsan direkt.
brändes även några fina citat där under kvällen.
Innan elva var det dags att gå ner till olearys. På olearys träffade jag rilln. Sen var jag på dansgolvet hela kvällen. Snygg vakt + massor med folk + en grymt bra dj!   Hur kul som helst var det iaf!
men roligast av allt är att ungefär alla säger att vi yngre är de som jämt förstör och bråkar. På olearys i helgen var det 23+ och jag har aldrig varit med om så många som bitchat på ett dansgolv som i helgen.  Tre olika tjejgrupper var och bråkade på oss och det kastades å skvättes cider och öl överallt. plus att jag blev vittne till en tjej som fick en glasflaska slagen i huvudet.. då var det bara att se upp för allt splitter som kom. Men vi ägde iaf de fula äckliga tjejerna,  vakterna var på våran sida dessutom ;)
Malin och jag har nog aldrig varit så blöta som vi va i helgen, och då höll vi inte en enda dricka i våra egna händer.
Idag har vi bara segat på och varit hos morsan och fått käk. nu ska det väl bli dags för en film med jennie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0