hej, hemskt mycket hej

igår var en helt underbart solig dag, bäst var det när jag satt i fönstret och jennie spelade vårlåtar. Lyckades t.o.m bränna mig lite på ryggen men jag satt bara i fönstret en stund.
Tråkigt nog har jag varit i skolan hela dagen idag..
imorn blir en ännu värre dag då vi ska redovisa om det vi jobbat med i veckan.. något säger mig att det inte kommer gå så bra.
men sen när det är avklarat kommer jag bara att njuta av hela helgen, för när jag kommer till busshållplatsen i övik så kommer nordin, jennie och angelica att vänta på mig där och då drar vi direkt till östersund!
hoppas på en kanonhelg!

Nä, ska byta om nu för en långpromenad och sen blir det plugg och städning.


Kommentarer
Postat av: A

Lycka till så ses vi imorgon!
PUSS

2008-04-24 @ 23:35:48
Postat av: B

Idag bär det av:D

2008-04-25 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0