hej dagboken,

har nyss varit ute och tagit en spontanpromenad med angelica, the one and only bitch.
hon är grym.

idag var det äntligen sista dagen i skolan denna vecka, totalt har det blivit fyra långa dagar med massor av föreläsningar. har massor av böcker att läsa och beställa och det är ju mindre kul.
i helgen ska jag göra ingenting. jag hoppas att det kommer bli skönt det iaf.
ska försöka att hinna läsa ut en bok, det skulle vara skönt.. då har jag bara fyra kvar.

sitter nu och väntar på att californication ska börja, alltid lika grymt.
sen tror jag att jag ska ta en lite längre sovmorgon imorgon och sedan blir det att söka en massa jobb.
woho.

måste bara tipsa om en blogg, eftersom många av mina vänner tycker att min mamma verkar rätt cool (angelica tycker det iaf) så kan ni läsa om hennes vardag här och själva välja vad ni tycker: http://alienor.bloggsida.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0